Kersenpit Mindfulness

16-09-2019

Ontwikkeling naam, logo en website

Wendy geeft mindfulness training aan particulieren en in organisaties, zowel in groepen als individueel. Hiervoor is het belangrijk om haar bedrijf zowel een warme als zakelijke uitstraling te geven. Op het gebied van mindfulness was het lastig om een pakkende naam te bedenken, de meesten waren al vergeven. Na een aantal brainstorm sessies kwamen we op KersenPit-Mindfulness. Deze naam was natuurlijk gebaseerd op de achternaam van Wendy, maar Mathanje kwam meteen met de vele passende betekenissen van kersenpit, zoals helderheid, wijsheid. Hierop geinspireerd heeft PSYmedia een paar mooie logo’s en kleuren voorgesteld die uiteindelijk allemaal in de website zijn verwerkt. Dat heeft de doorslag gegeven.

 

PSYmedia heeft geadviseerd om de website visueel aantrekkelijk te maken met veel professionele foto’s die de sfeer van de trainingen van Wendy weergeven. Daarin speelt Wendy zelf een belangrijke rol, zodat de potentiële klant kan zien wie Wendy is. De rode draad is de omgeving waar ze trainingen geeft en natuurlijk kersen. Dit samen met een heldere indeling en korte en heldere inhoud, is er een mooie website ontstaan die één geheel uitstraalt; zakelijk en warm.

 

Aanbeveling Wendy

"Als startend bedrijf was de naam, logo en website ontwikkeling een heel proces waar we samen doorheen zijn gegaan. Wat laat je bijvoorbeeld zien van jezelf en wat is belangrijk, wat minder belangrijk, wat wil je precies. Heel leuk, en ook spannend. Dan is het belangrijk dat Mathanje echt weet waar ze het over heeft, met creatieve ideeën, helder, ondersteunend en eerlijk. En ook flexibel en geduldig als iets wat meer tijd nodig heeft. Haar marketing achtergrond is echt een voordeel, ook nu de website af is kan ik op dat vlak op haar terugvallen. En niet onbelangrijk, het is fijn om met haar samen te werken."

 


 

 

BEZOEK DE WEBSITE